Zdravím všechny návštěvníky článku BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. - Špatná zkušenost

"má zkušenost zde ve zkratce"

Počátek - BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. mi zcizila peníze (za vyúčtování 2014)

Následuje - BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. neoprávněně požaduje peníze a poplatky

Následuje - BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. nechala odpojit byt mé nájemnice, samoživitelky s třemi dětmi předškolního věku (24.3.2015, 14:32 pracovníkem ČEZ Distribuce, a.s.)

Následuje - ač nesouhlasím, hradím 24.3.2015 před 18 hod. platbu přes Online Banking UniCredit Bank a vím, že má banka mi převádí platbu na účet cizí banky do druhého dne ráno.

Následuje - Na urgenci a nesouhlas s odpojením poslaným e-mailem, volá pracovnice BEE 25.3.2015 v 15:13 hod. V tu chvíli důležité info, peníze nemají na účtu, bude to trvat cca 3 dny, několik dnů na zpracování a předání ČEZu a dalších několik dnů než to přijde někdo připojit.

Následuje - Urguji a tlačím na BEE, ale na základě toho, že jsem již v e-mailu dne 24.3.2015 uvedl, že mám více jak 150 www stánek se zhlédnutím 100.000/ měsíc je již e-mailová komunikace na kontakt@bohemiaenergy.cz pod značkou (nemenit:O157103xxxxx) ukončena.

Následuje - 25.3.2015 objednání těchto www stránek včetně pokusu jak rychle funguje má banka, cizí banka a můj registrátor domén. Výsledek 18:02 platba přes Online Banking a následující den 26.3.2015 v čase 6:28 již přístupový kontakt na nové www. (Skvělá práce!!). Samotná práce na www v průběhu dne. "Jestli máte zájem o vytvoření obdobných stránek můžete mě kontaktovat. Cena cca 4.000,- Kč." (normálně nejsem sloupkař ani editor, ale toto jsem nechtěl nikomu zadávat tak si to píšu sám. :)

Dopoledne 27.3.2015 rozčílen, že byt není připojen a nikdo nekomunikuje jsem se rozhodl naposledy urgovat v časech 9:05 až 9:31 BEE na kontakt@bohemiaenergy.cz pod značkou (nemenit:O157103xxxxx). Pro jistotu kdyby věc měla na starost nekompetentní osoba jsem ještě jednou zprávu bez historie znovu poslal na kontakt@bohemiaenergy.cz. Tam jsem do předmětu zprávy napsal: " Urgentní!! Okamžitě předet vedení společnosti. Možnost finanční ztráty pro společnost BOHEMIA ENERGY" a ve zprávě kontakt na tyto nově vzniklé stránky, článek a vlastně "ultimatum", že počítám s připojením elektřiny ještě v pátek s ohledem na víkend. Případné nesplněné "ultimatum" a ztráta pro BEE by se týkala samozřejmě "pouze" mé práce na propagaci tohoto článku a stránky.

Rychlost, vzhled a obsah stránek zřejmě na BEE zapůsobil!!

Následuje - BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. nechala byt připojit (27.3.2015, 11:00 pracovníkem ČEZ Distribuce, a.s.). Zde musím říct, že mi volal nějaký pán z BEE v čase 11:51 a ptal se zdali je byt připojen, že proběhne připojení. To jsem v tu chvíli nevěděl, protože jsem znal situaci z dřívějšího času a uvedl jsem, že není. Pro kontrolu tentýž pracovník volal v 17:56 zřejmě před koncem pracovní doby jestli je již byt připojen. Dokonce mi pán popřál hezký víkend. Že by náznak zlepšení? Od mé platby zvládli i znovuzapojení za 65 hodin! Když se chce tak to jde.

Nyní si dám pár dnů v této věci pohov, pán z BEE tvrdil, že stav prošetřují a jestli je pravda na mé straně, jakože je, tak mi vzniklou škodu uhradí. (jestli jsem tedy dobře pochopil ?)

 

Máte také špatnou zkušenost, pište.  R.Ch.

 

(podrobněji www, banky,distributor domén)

Stránky buduji od dopoledne 26.3.2015 kdy po platbě 25.3.2015 v 18:02 hod přes Online Banking UniCredit Bank platbou na účet jiné banky a to na účet společnosti ZONER software, a.s. u Raiffeisenbank a.s. mi společnost ZONER software, a.s. 26.3.2015 v čase 6:28 zaslala přístupové údaje pro www stránky na mou kontaktní adresu.

To uvádím jenom pro upřesnění výmluv, že platbu neobdrželi a že to trvá i 3 dny. Zamyslel bych se nad tím, když má banka včas odešle na základě mého online příkazu platbu a Raiffeisenbank a.s. svede peníze zaslat někdy přes noc mému registrátoru domén a ten do 6:28 stihne k mé spokojenosti zaslat veškerá data a přístupy, kde je chyba?? Pokusím se pro zajímavost zjistit kde se peníze tak dlouho zdržují. Jestli je jen nenechávají ležet na účtu banky. V tomto případě CITIBANK EUROPE PLC, ORGA, nebo snad samotné společnosti BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o.??

Základní fakta jak k tomu došlo:

 - Společnost BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. mi zcizila přeplatek za vyúčtování elektřiny v roce 2014 ve výši 1.630 Kč (mám potvrzeno).

 - Společnost BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. byla vyzvána v doplatkové platbě kterou jsem uskutečnil ve zprávě pro příjemce ze dne 8.1.2015, že "částku 1.630 Kč si mají odečíst z přeplatku za byt XY, který nevrátili".(údaje mám na bankovním výpisu a budou použity v případném sporu s BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o.)

  - Společnost BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. mi namísto toho znovu naúčtovala částku 1.630 Kč a k tomu 200 Kč poplatek. Nevím nejsem právník, ale jak si někdo může počítat poplatky s tím, že jsem mu nezaplatil když mi zadržuje mé peníze. To je jako když vám zloděj ukradne 1.630 Kč a potom požaduje penále a pořád víc.   

  Také si říkám, poslali mi vůbec složenku s přeplatkem?? Možná to je také důvod. Ale abych rovnou společnosti BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. nekřivdil. Možná se složenka ztratila cestou u distributora, případně někdo nenechavej vytáhl složenku ze schránky. To vše se dá pochopit, ale to by se přece můj přeplatek vrátil společnosti BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. na jejich účet!! To mě vede k úvaze; co se děje s penězi, které nejsou doručeny a co se děje když zákazník ač měl nárok na přeplatek zemře. Nechají si došlé peníze jako některé švýcarské banky majetky židů??

Jelikož mám důvod se domnívat, že zde dochází k nepravostem dám v nejbližší době podnět ke kontrole společnosti BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o., příslušným finančním úřadem a Energetickým regulačním úřadem. Kdo bude mít nějaké podobné zkušenosti s touto společností tak je prosím zašlete, rád je uvítám.

Ještě jednou jsem 23.1. zaplatil 2.700 Kč, ale platit jsem měl jen 870 Kč  na měsíční zálohovou platbu. Zbytek bylo neoprávněných 1.630 Kč (již si BEE nechali )+ 200 Kč (jsem dostal jako penále za to, že jsem nezaplatil včas těch zbylých 1.630 Kč které si nechali. Pak jsem po emotivním hovoru s nějakou paní zřejmě z caal centra před cca měsícem až dvěma dal jasně najevo, že neoprávněně po mě chtějí peníze a poplatky, přestože mi zcizili přeplatek+ v té době těch 1.830,- Kč. Bral jsem za to, že požadovaná platba byla telefonním hovorem zrušena. Tak jak mi 17.3.15 BEE mohlo poslat fakturu na náklady spojené s přerušením dodávky na 807 Kč ??

Jestli dobře počítám tak 2 x 870 = 1740 tak mi přece BEE dluží ještě 90 Kč !!

To mě rozlobilo a napsal jsem jim 20.3.15, e-mail s předmětem:

" Žádost o prošetření zlodějských praktik, nebo nekompetentnosti vaší společnosti"

a dále text:

 Tímto vaší společnost žádám o prošetření zlodějských praktik, nebo nekompetentnosti vaší společnosti a pracovníků. Nevím jak vaše "firma", která mi do dnešního dne neuhradila přeplatek ve výši 1630 Kč může chtít nějaké penále a poplatky.
Dále žádám o sdělení termínu k jakému termínu mohu bez dalších poplatků ukončit sjednané dodávky u svých 2 nemovitostí v Litoměřicích.

 

Odpověd přišla 22.3.15

 "Vážený pane R.CH.,

  reagujeme na Váš e-mail ze dne 20.3.2015.

  Přeplatek ve výši 1.630,- Kč byl předán na příslušné oddělení pro urgentní vyplacení složenkou.

  Velice se omlouváme za případné komplikace.

  K odběrným místům elektřiny máte sjednané dodatky ke smlouvě ze dne 12.12.2013, kde jsou uvedeny i veškeré podmínky.

  Zákaznické číslo: 71046717xxx a 7104615xxx

  V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 840 10 10 10.

 

 S pozdravem a přáním hezkého dne BBE"

 

Nevím nečetl jsem si dodatek ke smlově ze dne 12.12.13, ale jistě tam není, že si peníze ponechají a budou mě škubat. Jak jste si jistě všimli, ani mi nenapsali k jakému termínu mohu bez dalších poplatků ukončit sjednané dodávky u svých 2 nemovitostí v Litoměřicích. Budu to muset asi vyhledat a v určitý den zrušit. Právní vzdělání nemám, ale dám si práci a pak poreferuji, aby ten co bude jednou chtít změnit dodavatele neskončil bez střechy nad hlavou.

 Tak jsem počítal s tím, že když se BEE 22.3.15 omlouvali za případné komplikace tak vyrovnají závazky (v tomto případě 90 Kč) a bude vše vyřešeno. Pro zajímavost, tu výplatu složenkou jak slibovali výše od "oddělení pro urgentní vyplacení" jsem samozřejmě zase nedostal. Ale v tu dobu již spřádali plány!

"Místo toho ačkoli mi dlužili ještě 90 Kč udělali toto":

 Dne 24.3.15 mi volá slušná nájemkyně se třemi předškolmími dětmi že jim nejde elektřina a že dětem nemůže ani ohřát jídlo, pití a nehledě na to, že je vyplá lednička a nemůže dětem prát. Když si navíc představím to nejmenší dítě co ještě leze po čtyřech tak mě popadl vztek. Proto mi prosím odpusťte, že tolikrát zde celým názvem uvádím název společnosti BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o., ale je to kvůli SEO (optimalizaci pro vyhladávače) aby tyto stránky a tento článek našlo co nejvíce automatických vyhledávajících robotů a následně lidí hledajících reference o BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o.. Tím každý dostane PR které si zaslouží. Na článek můžete volně odkazovat na svých webových stranách. Plně si za ním stojím. (PS: Již jsem psal, že nejsem silný sloupkař ani editor - průběžně po upozornění upravím, klidně dál pište)

E-mailem se mnou přestali komunikovat 24.3.2015 po tom co jsem jim ve zprávě napsal cituji:

"Předem vás upozorňuji, že průběh a vaše chování budu průběžně zveřejňovat na vlastních webech kterých mám více jak 150 se zhlédnutím cca 100.000 měsíčně."

"Taková reklama se jim zřejmě nelíbí"

Pak jsem měl monitorovaný telefonát od jedné paní ze společnosti 25.3.15 v 15:13 z kterého vyplynulo, že mé peníze pořád blokují a že by mohly být použity pro další mé zálohové platby případně na znovupřipojení. Bylo by to komické, kdyby to nebylo tragické. Normálně by takto zřejmě zmatená a neinformovaná paní která věří bezmezně v neomylnost BOHEMIA ENERGY nemluvila, kdyby byla na mém místě, nebo v bytě s dětma bez elektřiny.   

Ačkoli jsem věděl, že tyto požadavky za dluhy jsou lživé a poplatek za odpojení a znovupřipojení dokonce snad hraničí s pokusem o podvod (E-mail jsem zaslal 20.3.2015 čtyři dny před odpojením s tím, že já jsem ten poškozený! Společnost e-mail převzala ten den v 15:51 a poprvé potvrdila e-mailem 22.3.2015, že přeplatek 1.630 Kč zadržuje)  jsem tyto smyšlené požadavky uhradil ještě v den odpojení 24.3.2015. Soudit se přece můžu a taky zřejmě budu později. Důležité bylo, aby děti v takto provizorních podmínkách nemusely být. To společnost BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. zřejmě nezná. Za rukojmí se přece platí a jako forma nátlaku jistě dobrý, že! BEE podle paní z 25.3.2015 chtělo víc než 3.000,- Kč. Já poslal raději 3.555,- Kč, kdyby přišla další podpásovka.

Poté jsem ještě dopoledne 25.3.15 ve 10:49 urgoval společnost e-mailem:

Děláte něco,

doufám, že již někdo byt v xxxyyyzzz ulici připojil. Má nájemnice má 3 malé děti v předškolním věku!!

Jestli pořád něco hledáte tak vám pro připomenutí v příloze zasílám scan mého účtu kde je 8.1.15 vedena platba ve výši 2.465,- Kč pro vaší společnost se zprávou pro příjemce, že částku 1630 Kč si máte odečíst z přeplatku za byt xy, LTM, který jste nevrátili.
Přesto vámi zcizené peníze nebyly použity na mé platby!!

Konejte dochází mi trpělivost!

  od 27.3.2015 11:00 byt připojen

 

Další hned jak se BEE ukončí vlastní audit

 

 

Za případnou podporu předem děkuji, příležitostně budu informovat co nového, tak jak poběží čas. Do záložek dávám odkazy na stránky, fóra a zkušenosti převážně s BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o.

Mohu říct, že obrovská většina všech příspěvků potvrzuje můj názor:

 

BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. - Špatná zkušenost

aktualizace čas 16:21, 29.3.15

stav : BOHEMIA ENERGY Entity, s.r.o. řeší kde se stala chyba- byt již připojen

R.Ch.

 

 

 

 

 

 

 

 

inPage - webové stránky s AI, doménawebhosting